Kada: 2025 spalio 8, trečiadienį, 19:45
Kur: Skulptūra „Kanklininkas“ prie Kauno pilies
Pridėti į kalendorių

Apreiškimas švc. Mergelei Marijai

I Vatikano susirinkimas, dogmatinė konstitucija "Dei Filius", 1870 balandžio 24:

„Tuomet atsirado ir plačiai po visą pasaulį pasklido racionalizmo arba natūralizmo doktrina,- visiškai priešiška krikščionių religijai kaip antgamtinei,- kuri negaili pastangų, kad Kristus, kuris yra vienintelis mūsų Viešpats ir Gelbėtojas, būtų atskirtas nuo žmonių protų ir tautų moralės, o būtų įtvirtinta tai, ką jie vadina proto arba prigimties karalyste. Palikus ir išmetus krikščioniškąją religiją, paneigus tikrąjį Dievą ir jo Kristų, daugelio protai galiausiai nuslydo į panteizmo, materializmo ir ateizmo prarają, taip kad jie jau bando sugriauti pačią racionalią prigimtį, pačius žmonių visuomenės pamatus, neigdami bet kokią teisingumo ir doros normą“.

Marijos apsilankymas pas šv. Elžbietą

Kanonas II.1. Jei kas sako, kad vienintelio ir tikrojo Dievo, mūsų Kūrėjo ir Viešpaties, negalima tiksliai pažinti žmogaus proto šviesa per kūrinius, – anathema sit.

Mūsų Viešpaties gimimas Betliejuje

Kanonas II.3. Jei kas nors sako, kad žmogus negali būti dieviškai iškeltas iki pažinimo ir tobulumo, pranokstančio prigimtinį pažinimą, bet kad jis pats, nuolat tobulėdamas, gali ir turi pasiekti visą tiesą ir gėrį, – anathema sit.

Kūdikėlio Jėzaus atnašavimas šventykloje ir Marijos apsivalymas

Kanonas III.2. Jei kas nors sako, kad dieviškasis tikėjimas nesiskiria nuo prigimtinio mokslo apie Dievą ir apie moralės dalykus ir todėl iš dieviškojo tikėjimo nereikalaujama, kad būtų tikima apreikšta tiesa dėl ją apreiškiančio Dievo autoriteto,- anathema sit.
10m

Vaiko Jėzaus praradimas ir Jo suradimas šventykloje

Kanonas IV.1. Jei kas nors sako, kad dieviškajame apreiškime nėra tikrų paslapčių, siauraja prasme imant, bet visos tikėjimo dogmos gali būti protu, tinkamai išugdytu, suprastos ir įrodytos iš prigimtinių priežasčių, – anathema sit.